|
Abonencie, masz swoje prawa!
|
Pamietaj, że: |
|
Przenosząc obsługę swojej nazwy domeny do Partnera nadal jesteś jej Abonentem , posiadasz prawa i wiażą Cię obowiązki określone w zasadach rejestracji i utrzymywania nazw domen w NASK, niezależnie od regulaminu świadczenia usług Partnera obsługującego rejestrację lub utrzymywanie nazwy domeny. |
|
|
|
Partner reprezentuje Cię przed NASK. |
|
|
|
Możesz przenieść obsługę nazwy domeny od Partnera X do Partnera Y. Na Twoje żądanie Partner zobowiązany jest niezwłocznie wydać kod "authinfo" na podstawie prawidłowo złożonego wniosku, który umożliwi przeniesienie obsługi.
Partner nie może uzależniać wydania kodu od dodatkowych warunków. |
|
|
|
Twojej wyraźnej zgody wymaga:
- przeniesienie obsługi nazwy domeny do innego Partnera,
- zmiana abonenta nazwy domeny,
- zmiana danych abonenta nazwy domeny,
- usunięcie nazwy domeny. |
|
|
|
Dla swojego bezpieczeństwa sprawdź, czy w danych służących do kontaktu pomiędzy NASK a Tobą jest wpisany poprawny adres e-mail . W przypadku istotnych zmian dotyczących nazwy domeny, wysyłane jest potwierdzenie ich dokonania na Twój adres poczty elektronicznej (e-mail) np. zmiana danych abonenta nazwy domeny. |
|
|
|
Wyjaśnij z Partnerem czy i w jaki sposób zostaniesz poinformowany o końcu okresu rozliczeniowego dla nazwy domeny, której jesteś abonentem. |
|
|
|
W przypadku, gdy spotkasz się z działaniami sprzecznymi z w/w punktami a przede wszystkim z Zasadami Rejestracji i Utrzymania nazw domen w NASK, poinformuj nas o tym pisemnie .
Pismo powinno zawierać:
- nazwę/nazwy domeny,
- nazwę Partnera,
- dokładny opis sytuacji,
- dokumenty potwierdzające opisaną sytuację (np. korespondencje e-mail lub pisemną),
- Twój podpis. |
|
|
|